Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

H πιστη στην ευτυχια.

Εχασα την πιστη μου.Εισαι βλαβερη.Εισαι καταστροφικη.Καταστρεφεις την υπαρξη μου και ολους οσους ειναι γυρω μου.εισαι ψευτικη.Υποκρινεσαι διαστρεβλωνοντας την πραγματικοτητα.
Με επισκεφτηκες πολλες φορες.Καποιες απ αυτες δεν ηθελα να σου ανοιξω μα επεμενες.Χτυπουσες την πορτα του εσωτερικου μου κοσμου ασταματητα.Ειχες γινει ξυπνητηρι χωρις αναβολη,ξυπνητηρι χωρις απενεργοποιηση,πειρασμος για τον ψυχικο μου κοσμο και εχθρος για τη λογικη μου.Τα αλλα τρια  υπερισχυουν απο τη σκεψη της λογικης.Ετσι επεσα στα χερια σου σαν πρεζονι ισα που προλαβε να παρει την τελευταια δοση πριν περασει την πορτα της κολασης.Εισαι μια δυστυχισμενη κολαση.Ενα σκοτεινο δωματιο με αποχρωσεις μαυρου.Εισαι πικρο κρασι.Εισαι σκετος καφες.
Εισαι πικρη ζαχαρη.Και αφου επεσα σε κομμα,με εκμεταλευτηκες για λιγο κι υστερα με παρατησες στην ακρη ενος ερημου σκοτεινου δρομου.Ξυπνησα.Μου πηρε καιρο μα καταλαβα πως η αληθινη σου πλευρα ειναι αυτη.Παιρνεις τις υπαρξεις μας,μας ναρκωνεις,πινεις υπουλα και κρυφα το αιμα μας κι υστερα μας πετας στα πιο επικινδυνα και σκοτεινα μερη ετσι που να παθουμε κακο.Λιγοι βλεπουν τα σημαδια σου οταν ξυπνουν.Οι περισσοτεροι παραμενουν για παντα πιστοι σε σενα.Ειναι αυτοι που κοιταν επιφανειακα.Μα γω εχασα την πιστη μου.Σε μισω.Σε απεχθανομαι.Κι ειμαι ετοιμη.Θα σε χτυπησω με ολη μου τη δυναμη οταν ξανα εμφανιστεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου