Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Blue Friday






Ουρανοξυστης.24ος οροφος.Η πτωση εχει αρχισει.Ξερεις πως τρεμω?Οχι.Δεν ξερεις. Γνωριζεις την παρανοια που κοιμαται και ξυπναει καθε blue time σαν αυτη μεσα μου?Οχι.Δεν γνωριζεις.Blue Friday και η πτωση απο τον 24ο εχει αρχισει.Blue Friday και ολα γυρω μου τρεχουν σταματουν σχηματιζοντας αχρωμες ζωγραφιες.H δικια μου με εντονα ανοιχτα χρωματα.Ειχα καιρο να βαλω ανοιχτα χρωματα.Γιατι φταιει η Blue Friday.Γιατι τωρα πεφτω.Τωρα ειναι Blue time.Πεταω νιωθοντας ενα δυνατο τρεμουλο.Η παρανοια εχει ξυπνησει και πετα μαζι μου χαμογελαστη.Πτωση απο τον 24ο.Blue Friday και το λικερ βερικοκο κυλαει στο αιμα μου καθως πεταω.It's blue time.Η πτωση γινεται ολο και πιο περιεργη.Χρονοβορος ο 24ος που διανυω.Δεν ειναι blue.Μα συ σαι blue σαν blue Friday και σαν καθε blue time of my life.Ολα γυρω μας θα γινουν blue.Ματια βουρκωμενα in blue.Σωμα μουδιασμενο σαν απο ναρκωση.Χειλη σφιγμενα πιο πολυ και απ τον αυχενα. 
Kisses in blue.
Hugs in blue.
Words in blue.
24ος.Πτωση.Blue Friday.
4:57.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου